E.T. - Katy Perry

【宝宝想开车ಠ_ಠ五月写生贺给自己】

You're so hypnotizing
你是那么的迷人
Could you be the devil?
你有可能是那个魔鬼吗?
Could you be an angel?
你有可能是个天使吗? 

Your touch magnetizing
你的触摸是如此的磁化
Feels like I am floating
让我感觉我似乎在漂浮
Leaves my body glowing
让我的身体发光着

They say, be afraid
他们说,害怕吧
You're not like the others
你和别人不一样
Futuristic lover
未来主义的情人
Different DNA
不同的DNA
They don't understand you
他们不会了解你

You're from a whole 'nother world
你来自另一个世界
A different dimension
另一个纬度
You open my eyes
你张开我的眼睛
And I'm ready to go
我也准备出发了
Lead me into the light
带领我进那个光吧

Kiss me, kiss me
亲我,亲我
Infect me with your love and
用你的爱情感染我
Fill me with your poison
把你的毒都倒进我

Take me, take me
带我走,带我走
Wanna be a victim
我要做个受害者
Ready for abduction
准备好被拐走

Boy, you're an alien
男儿,你是一个外星人
Your touch so foreign
你的触摸是多么的陌生
It's supernatural
是邪恶的
Extraterrestrial
地球之外的

You're so supersonic
你是超音速的
Wanna feel your powers
我要感受到你的电力
Stun me with your lasers
用你的激光来惊叹我
Your kiss is cosmic
你的吻是宇宙性的
Every move is magic
你每一个动作都像是魔术

You're from a whole 'nother world
你来自另一个世界
A different dimension
另一个纬度
You open my eyes
你张开我的眼睛
And I'm ready to go
我也准备出发了
Lead me into the light
带领我进那个光吧

Kiss me, kiss me
亲我,亲我
Infect me with your love and
用你的爱情感染我
Fill me with your poison
把你的毒都倒进我

Take me, take me
带我走,带我走
Wanna be a victim
我要做个受害者
Ready for abduction
准备好被拐走

Boy, you're an alien
男儿,你是一个外星人
Your touch so foreign
你的触摸式多么的陌生
It's supernatural
是邪恶的
Extraterrestrial
地球之外的

This is transcendental
这是超凡的
On another level
但在另 一层
Boy, you're my lucky star
男儿,你是我的幸运星

I wanna walk on your wave length
我要走在你的波长
And be there when you vibrate
在你震动的时候在你身旁
For you I'll risk it all
为了你我会冒任何险
All
任何

评论(5)
热度(2)

© Lazy Summer | Powered by LOFTER