Human - Christina Perri

I can hold my breath

我能屏住呼吸

I can bite my tongue

紧咬舌尖

I can stay awake for days

我能保持清醒

If that’s what you want

如你所愿

Be your number one

成为你的英雄

I can fake a smile

我假装微笑

I can force a laugh

强颜欢笑

I can dance and play the part

起舞人生并演好自己的角色

If that’s what you ask

如果你要求

Give you all I am

愿给你我的全部

Ican do it

我能这样做

Ican do it

我能这样做

Ican do it

我能这样做

But I’m only human

但我只是人类

And I bleed when I fall down

跌倒时也会流血

I’m only human

我只是人类

And I crash and I break down

坠落伴随着破碎

Your words in my head, knives in my heart

脑海之中你的话语 像刺入心底的利刃

You build me up and then I fall apart

你造就了我 如今我却分崩离析

cuz I’m only human

因为我只是人类

Ican turn it on

我能打开电源

Be a good machine

动如机器

I can hold the weight of worlds

我可以撑起整个世界

If that’s what you need

但凡你有所需

Be your everything

成为你的一切

Ican do it

我能这样做

Ican do it

我能这样做

Igot through it

我终究渡过

But I’m only human

但我只是人类

And I bleed when I fall down

跌倒时也会流血

I’m only human

我只是个人类

And I crash and I break down

坠落伴随着破碎

Your words in my head, knives in my heart

脑海中你的话语 像刺入心底的利刃

You build me up and then I fall apart

你造就了我 如今我却分崩离

cuz I’m only human

因为我只是人类

I’m only human

我只是人类

I’m only human

只是人类

Just a little human

一个渺小的人类

I can take so much

我能承担许多

Until I've had enough

直到无法再负重

Cause I'm only human

因为我只是人类

And I bleed when I fall down

跌倒时也会流血

I'm only human

我只是人类

And I crash and I break down

坠落伴随着破碎

Your words in my head, knives in my heart

脑海中你的话语 像刺入心底的利刃

You build me up and then I fall apart

你造就了我 如今我却分崩离析

Cause I'm only human, yeah

因为我只是人类


评论
热度(3)

© Lazy Summer | Powered by LOFTER